2012. október 10., szerda

Primőr TAG

Bár én nem vettem részt a találkozón, de egész jópofának érzem ezt a kis TAG-et. Ha van kedvetek ti is töltsétek ki. :)

Never - Én még soha... nem viseltem műkörmöt. 
♥ - Azt szeretem a blogolásban... hogy kikapcsol, ihletet ad és megnyugtat, ki tudom zárni a problémáimat közben.  
Happy - Jól érzem magam, amikor...  jól indul a napom, forró kávéval és a reggeli napsugarakkal megspékelve.  
1. - Első sminkcuccomat...  nem is emlékszem mikor kaptam, talán kis lányként szájfényszerűséget ami extra csillogós és ragacsos volt.  
☺ - A legviccesebb eset, ami velem drogériában történt... a pénztárnál annyira lendületes voltam, hogy kiborítottam a táskám tartalmát miközben húztam elő a pénztárcám. 
Host - Ha három főt (akárkit - akár élő, akár halott) vendégül láthatnék egy vacsorára az.... én bloggerinákat választanék Adrus, djkaty, Maria. 
Movistar - Ha valaki rólam készítene egy filmet, az én szerepemet.... Helena Bonham Carter játszaná és persze Tim Burtonnek is köze lenne a sztorihoz. :) 
History - A blogom a nevét arról kapta...  egy Yves Rocher parfümről kapta, de nem is tudom mért ezt választottam... :) 
Redlips - A vörös rúzs... na az nekem nem áll jól, nem tudom viselni.  
Fashion - A divattal az a legnagyobb baj... hogy szépen birka effektust indít be, elveszik mellette az egyediség vagy épen sokszor a viselhetőség.  
Must Have - Ami nélkül nem indulok el sehová... a táskám amiben fél életem benne van, nem tudnék egy darabra redukálni. 
Style - Számomra a stílus...  keresem a saját stílusom, vagy jobban megfogalmazva önmagam. :)

Várom a Ti válaszaitokat is!
Legyen szép napotok!

6 megjegyzés:

  1. No, ezt én is kitöltöm, a találkozást meg összehozhatnánk, valami mindegyikünk számára elérhető helyen. :-) (Persze nem tudom, a többiek merre laknak, de nagyon jól esik, hogy rám gondoltál ám. :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szívesen megismernélek téged meg úgy alapból azokat akik blogolnak, én szívem szerint ezért is mentem volna el egy ilyen találkozóra. :)
      Az a legnagyobb gond, hogy szerintem mindenki kb az ország vagy épen a világ másik végén lakik; tényleg csak Budapest az a központi hely ahova érdemes ilyesmit szervezni. :((

      Törlés
    2. Hát igen. Ettől függetlenül megbeszélhetnénk, és max. főzne ránk egy gyorsétterem, de végre látnánk egymást. :-)

      Törlés
    3. Hihihi, najha ez nem hangzik rosszul! :)

      Törlés
  2. Oh nagyon kedves vagy:-) Vacsorara szivesen elmennek hozzad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok egy nagy konyhatündér, de azért szívesen főznék Rátok! :))

      Törlés