2012. október 22., hétfő

14-es a kedvenc számom :)

Hahó lányok!
Elkezdődött a SAKK bár gondolom már csekkoltátok Ti is, én csak szavazásra szeretnélek Titeket buzdítani persze ha tudtok 7 nektek tetsző lányt választani a hatalmas felhozatalból! :)
Kedd este 9 óráig adhatjátok le a voksotokat! Evelin és Szilvi blogján! Ha gondoljátok és szeretnétek a jövőben jókat nevetni velem/rajtam akkor a 14-es számmal küzdök a legjobb közé való bejutásért.
Innen is sok sikert minden kedves jelentkezőnek, nagyon ügyesek vagytok!!!! :)

Köszönöm szépen az eddigi szavazatokat, pedig annyira kis bénácska vagyok úgyhogy tényleg szívet melengető érzés ez számomra! Köszönöm szépen!

Napi bónusz kép, életem első halszálkás fonásáról- bár tényleg fodrász antitalentum vagyok:

Legyen szép napotok, élvezzétek ki a jó időt!!!!
puszi

14 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi, azt hiszem pont nálad láttam ám!!!! :))

      Törlés
  2. Ez a fonás gyönyörű, ahogy a hajad is! És megérdemelnéd, ha bejutnál, mert köztük a helyed! Én drukkolok! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a biztatásod, majd kiderül! Szuper lett a mezőny az a helyzet :))
      Majd gondoltam csinálok a hajamról bejegyzést, mert picit kalandos az élete.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Lekopoghatom, hogy szerencsére nem is törik sok is van belőle. Mondjuk egy problémám van vele, hamar kiszívja a napocska illetve ledobja a festéket. (Alapból barnára volt festve tavasszal, amiből semmi nem látszik már.)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Én nem hittem, hogy ennyire látványos és egyszerű megcsinálni. És tényleg mutatós, többen megjegyezték. Köszönöm!!!!

      Törlés
  5. Milyen szép hajad van *.* Szurkolok, hogy bejuss! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!!! Neked is jelentkezned kellett volna, olyan kis kreatív ügyes csaj vagy!!! ;)

      Törlés
    2. Köszönöm! :) Sajnos most a suli mellett nem lesz erre időm. De remélem lesz nyári verseny is majd. ^^

      Törlés