2012. szeptember 16., vasárnap

ABC Tag kicsit sajátosan

Minap Christine blogján láttam ezt a Tag-et nagyon jókat derültem a válaszain, mért is ne tölteném ki én? Legalább ti is kicsit jobban megismertek. :D

ADDICTION - Függőség.
No abból van sok, kicsit mániákusan élem az életem. Dohányzom, imádok cigizni amúgy főleg a reggeli kávém mellett. Mert, hogy kávézni is imádok. A körömlakkoktól elérzékenyülök, a táskák és cipők pedig egyszerűen boldoggá tesznek (sikerült telepakolnom 2nagy cipős szekrényt a kecóban is). A pirosítókat is kiemelném, egyszerűen alap darabnak érzem őket. :D

BLUE - What song do you listen to when you're feeling down? - Melyik dalt hallgatod, ha levert vagy?
No ilyenkor jönnek a jól bevált nosztalgikus dallamok:
 Kasabian - LSF
Prodigy vs. Enya
Artic Monkeys - When the sun goes down
Mt Eden - Sierra Leone
Infected Mushroom - In front of me
A Perfect Circle - The Outsider
Maybeshewill - We called for an ambulance but a fire engine came

CUP - Do you drink Tea or Coffee? - Teát vagy kávét iszol?
KÁVÉ :D

DOPEY - Tell an embarrassing story. - Mesélj egy kínos sztorit.
Öhm... én képes vagyok minden nap beégni, mondjuk azért kiemelnék egyet. Volt egy elég nagy írásbeli vizsgám amit 400-an írtunk, egy hatalmas terembe mivel előbb befejeztem ezért célszerűnek láttam lelépni; igen ám de az ajtót bárhogy feszegettem nem nyílt ki már mindenki röhögött (hátra se mertem nézni mert még a tanáraink is) amire rájöttem, hogy befelé nyílik az a szerencsétlen... :D
Volt olyan is, hogy elmentünk bulizni és annyira belemerültem a tánciba, hogy seggre ültem konkrétan... feldobtam mindenki napját.
Az, hogy rossz buszra szállok fel általában; leöntöm magam; hangosan és viccesen prüsszentek azok szinte mindennaposak. :D

ENGLISH - How many languages can you speak? - Hány nyelvet beszélsz?
Az igazság az, hogy krisztus előtt egész jól beszéltem angolul- viszont kb 4éve meg se nyikkantam. Némettel ugyan ez a helyzet, bár most azt szeretném nyomni rendesebben!

FEAR - Tell three fears. - Mondj három félelmet.
Gonosz csúnya kakilos galambok; kizsebelnek/kirabolnak ezért mindig erősen magamhoz húzom a tatyim;  félek attól is hogy elveszítem a szeretteim. :S

GAME - What was the last board game you played? - Mi volt az utolsó társasjáték, amit játszottál?
Poker, rikikki. :)

HARRY POTTER - What was the last book you read? - Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?
Patrick Süskind Parfüm; Paul Coelho Veronika meg akar halni

INJURY - Have you ever walked into a glass door? - Beleestél valaha egy üvegajtóba?
Üvegablakba sikerült gyerekként székestűl, hát igen...

JUMP - Do five jumping star jump. - Csinálj öt csillagugrást.
Az mi az? Van valami köze a Csillagkapuhoz? :D

KISS - Who's your biggest celebrity crush? - Ki a legnagyobb celeb krássod?
Robert Downey Jr
 Hát igen... van egy furi ízlésem tudom. De akkor is tuti!!!

LOVE - Do you believe in marriage? - Hiszel a házasságban?
Nem pont a házasságban hiszek, hanem a szerelemben és ahhoz még gyűrű sem kell. Persze, ha azt kérdeznétek, hogy akkarok e valaha esküvőt igent mondanék. De nem lihegem túl a dolgot.

MONEY - What would you do with 1 million dollars? - Mit tennél 1 millió dollárral?
Elsősorban állatmenhelyeknek adományoznék, és beteg gyerekeket segítenek meg. Utána adnék a családomnak, hogy jobb életük legyen majd ha maradna valamennyi azon egy szerény lakást vennék meg talán egy kocsit is.

NAUGHTY - Tell three things that your parents disapprove of. - Mondj három dolgot, amit a szüleid helytelennek tartanak.
Csalás-lopás, hazugságok, erőszak.

OOPS - What is one thing you'd like to change? - Mi az az egy dolog, amit meg szeretnél változtatni?
Nem ezt az egyetemet választottam volna, sőt nem is műszaki kart. :)

PICTURE - Post a pic of your lovely face. - Kép a bájos arcodról.
Jöjjenek a vicces képek, mert általában válallhatatlan a fejem no de lássuk:
Amúgy élveztem.... Szlovénia
A szaké nem lett épen a kedvencem.
Vattacukor mánia - mindig mindenhol nyámi
A vicces énem... :D

QUALITY - Name three of your favourite blogs. - Nevezz meg hármat a kedvenc blogjaid közül.
Tyűhhha hármat kiemelni???? Az túl kevés..legyen mondjuk 10.

RAPUNZEL - Name three Disney movies that you adore. - Nevezz meg három Disney filmet, amit imádsz.
L'ecso, WALL-E, Alice Csodaországban
 
STAT SIGN  - When's your birthday? - Mikor van a szülinapod?
május 20. (jesszus negyedévszázados leszek ááááááhhhh)
 
TEACHER - What do you aspire to be? - A nagy 'mileszelhanagyleszel' kérdés.
Húha, az gáz ha még mindig nem tudom? Szakmám szerint alkalmazott grafikus vagyok, valójában építésznek tanulok, gyakorlatban pedig másra vágyom... nem tudom még örlödök ezen én is. :S
 
UNITE - Do you sponsor a cause? - Támogatsz egy ügyet?
A kidobott állatok ügyét magaménak érzem, egyszerűen gyűlölöm ha valaki a kutyáját bántja (szerintem már meséltem de egyszer ez miatt majdnem el is vertek). :S

VARSITY - Do you play/watch sport? - Játszol/Nézel sportot?
Régen kéziztem, ma már semmi... :S
Imádom nézni viszont az Olimpiát, Eb-t, Vb-t. Jha és párom miatt a német focibajnokságokat is. :D
 
XYLOPHONE - Do you play an instrument? - Játszol hangszeren?
8évig zongoráztam, ma már azt sem. Nem is tudom, hogy menne e még, bánom, hogy feladtam/abbahagytam. Nagyon szerettem!
 
YELLOW - What's your favourite colour? - Mi a kedvenc színed?
Fekete, szürke, barna, sötét lila, olíva.
 
ZOO - What is your favourite animal? - Mi a kedvenc állatod?
Kutyák, bár nem hiszem hogy valaha is újra lesz kutyánk de akkor is imádom őket! Macsekok, no abból van 2 is már; nagyon arik.
 
Ha megtetszett nektek is ez a TAG bátran töltsétek ki, remélem a válaszaimon ti is derültetek egy kicsit! :)
Kívánom, hogy legyen szép napotok!
 
 





 

13 megjegyzés:

  1. Hihi, először is, tudod, mi az a Csillagkapu, aztán lejjebb meglepi várt, aminek nagyon örültem, amúgy meg jó volt olvasni. Jó kis tag volt, a negyed század meg semmi, hidd el. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint hogy pozitív, hogy tudod, mi az, érted, na :-D

      Törlés
    2. Értettem, naná! :D
      Köszönöm!

      Törlés
  2. Mar azota vartam, hogy kikeruljon ez a tag, hogy irtad, hogy irod (jaj).
    Hol is kedzjem... Szerencsere a cigirol mar lemondtam, de a kaverol keptelen vagyok! :D
    Kasabian, termeszetesen, az LSF evekig volt a csengohangom, na meg az Arctic Monkeys is olyan, hogy neha elolerul nalam es akkor szorgalmasan hallgatom, aztan elfelejtem.
    A ciki sztorikhoz az nalam is hozzatartozik, hogy bulikon rendszeresen leesek a barszekekrol :DD Szerencsere meg sosem serultem meg, bar egyszer a 21. szulinapom utan ket nappal talaltam ket 1-2 centis tusket a honaljamnal (!!!). Kiderult, hogy akkor is leestem egy barszekrol valami facuccra... Egyebkent ezekbol a megszolalasaimbol ugy tunhet, hogy valami out of control party animal vagyok, pedig neeeem :D
    RDJr szerintem is DILF, csoppet sem fura az izlesed! :D
    A kepeiden nagyon jot derultem! A szakefej a legjobb :D
    Az emlitest koszonom szepen :))
    En orokke 17 eves szeretnek lenni, engem mar a masodik evtized is letaglozott, maholnap 22 leszek, az is sok, de ha azt mondod, hogy negyed evszazad, az egyenesen rengetegnek tunik!! De azert ne aggodj, ahogy eddig 'ismerlek', te egy gyerek vagy! :D
    Amit kifelejtettem, hogy Csillagkapu!!!! Regen nagyon szerettem, meg tegnap is neztem nosztalgiabol :)

    (a STAT SIGN amugy star sign, csak elirtam :DDDD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D Ez a tüske a hónaljban buli nem lehetett semmi, én létráról dobtam hátast egy buliban csak mai napig nem tudom hogy mit kerestem egy létrán egyáltalán mért akartam egy háztetőre felmászni. :S :D
      Mondjuk azért szerencsésnek érzem magam mert a nyáron folyamatosan 18nak néztek, úgyhogy kicsit nyugodtabb vagyok a korom felől. Bár múltkor már megkaptam, hogy rég szülnöm kéne- persze ezt egy öreg néni mondta nekem.... :D
      A Csillagkapu meg tényleg nagy királyság, én is szoktam nézni!

      Törlés
  3. Hű, lányok, nagyon örülök, hogy nem csak én vagyok Csillagkapu-fan :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D:D:D
      Amúgy én bármikor amikor kapcsolgatom a tv-t mindig belefutok, nem tudom hogy lehetséges ez. De örülök, hogy újra műsoron van!

      Törlés
  4. Cikis sztorikon jót mosolyogtam, én is nagyon szerencsétlen szoktam lenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen... én első autóvezetési órán beestem az oktatókocsijába, azóta is fél tőlem. :D

      Törlés
  5. Roberten összevesznénk, nincs fura ízlésed. Legalábbis szerintem. A vattacukros kép nagyon jópofa. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a durva, hogy a párom még a Vasember2-re is elvitt anno, annyira szeretem. :D
      Nagyon sok ilyen "vattacukor fejű" képem van, ezért is imádom a nyarat amikor mindenhol lehet venni... bár már egyre drágább és egyre kisebb. Rá kéne dumálni apukámat egy gépgyártására. :D

      Törlés
    2. Én is megnéztem moziban a Vasember2-őt és szintén a barátommal. Tony Stark sem semmi azért... :D:D Lehet kapni százasokban is dobozolt vattacukrot, mondjuk az nagyon mini adag.

      Törlés
    3. Próbáltam hát igen.... először féltem hogy mi a fene hogy így egyben marad vagy mi, nekem annyira nem is ízlett :S
      Ennél már csak Sherlock Holmesként jobb :)))

      Törlés