2012. július 21., szombat

Elfogytak

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Cream Wash: nem volt egy rossz arclemosó, de semmivel nem lett szebb/jobb az arcbőröm tőle. Az illatát szerettem nagyon és a krémes állag is bejött, de ezek kevesek ahhoz, hogy újravásároljam.
Playboy Play it lovely: imádtam az illatát, ajándékba kaptam még régebben. Nem hiszem, hogy újra fogom venni.
Sunfleur Sejtregeneráló éjszaki krém: nagyon szuper krém, puhává varázsolta az arcbőröm imádtam használni. Tervezem, hogy ősszel megvásárlom.
Scholl Láb- és körömápoló krém: pénzkidobás, bár ajándék volt így nem fáj a fogom miatta. Nem bánik el a száraz kirepedezett sarkakkal, sőt cseppet sem hidratál. Örülök, hogy elfogyott végre.
Essence Better than gal nails fedőlakk: első dolgom volt újravenni, el se tudom nélküle képzelni már a lakkozást. Szuper termék!!
Ebelin körömlakklemosó: annyira büdös irritáló illata van, hogy tényleg csak szabadtérben használom. Ezt leszámítva, hihetetlen jó lemosó! Mindig újraveszem! Esetleg ha tudtok valami ajánlani helyette, ami nem ennyire orrfacsaró de mégis hatékony, annak nagyon örülnék!

Ti miket végeztettek ki? Esetleg van olyan termék amit mindig újravásároltok, vagy inkább próbálgattok?
Legyen szép napotok!



6 megjegyzés:

  1. Én Isana körömlakklemosót használok. A fekete lakkot is leszedi, és az illata is jó. Előtte én is Ebelin-t használtam. Tényleg büdös. Az Isana-nak kellemes illata van, és kevésbé szárítja a körmeimet. Árban sem drágább szerintem. A 250 milis általában háromszáz valamennyi (nem emlékszem pontosan)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Dm-ben lehet kapni? Vagy esetleg Rossmann? Mindenképpen megnézem magamnak!!!

      Törlés
  2. Ezek közül a BTGN lakkot használom én is. Sajnos a lakkozások nem lettek tartósabbak, de azt hiszem, ez egyáltalán nem a lakk hibája ....
    Én arcradírt és testápolókat végeztem ki mostanában, de egyiket sem fogom újra vásárolni, kell a lehetőség az új kedvencek jelölteknek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aranyos!!! Én is sokszor vagyok így, hogy inkább próbálgatok újabb kencéket, mindig van új a nap alatt a mondás is így szól. :))

      Törlés
    2. Én is az Isana-t ajánlom, mint CrazyLadyStar! Előtte én is Ebelint használtam és nekem nem volt vele semmi bajom, mert nagyon szeretem a körömlakklemosó illatát, de nem szoktam Dm-be járni, csak Rossmannba, ezért vettem meg az Isana alkoholmentes lakklemosóját. Nagyon kellemes illata van és nagyon jól leszedi a lakkot. Nekem talán még jobb is mint az Ebelin volt. Az ára kb ugyanannyi.

      Törlés
    3. Köszönöm szépen, a héten megveszem! Kedves tőled a sok infó, biztos kipróbálom. Remélem nekem is ennyire beválik majd! :)

      Törlés