2012. június 1., péntek

e.l.f. Studio Matte Lip Color teszt, avagy a Coral árnyalatok

 Sokat filóztam a bejegyzés megírása előtt, mert próbálgattam a terméket, tesztelgettem, osztottam, szoroztam, fotóztam. Mivel imádom a korallos árnyalatok, a narancsos barackos színeket ezért nagy reményekkel ugrottam neki a rúzsnak. Lássuk, hogy mire is jutottam az eddigi termékeim függvényében.


 Be kell valljam talán erre az ajakceruza szerű rúzsra voltam a legkíváncsibb a rendelésemből.
Már a csomagolása érdekes hiszen ez egy ceruza, amit nem kaphatunk elő úton út félen ha meg akarjuk igazítani, bár nekem alapvetően tetszett a csomagolás. A forma megkönnyíteni a felvitelt ezáltal nincs szükségünk se ajakceruzára se ecsetre, praktikusnak ítélném meg.
A választott szín a Coral árnyalat volt, szívemnek a legkedvesebb színek egyike imádom a narancsos barackos árnyalatokat és azt hiszem nem tévedek sokat azzal ha kijelentem, hogy még jól is állnak. Szóval a szín.... egyáltalán nem érzem közelinek, inkább egy fáradt rózsaszín egy kis halovány barack beütéssel (ha nevén kéne neveznem akkor lazacnak mondanám). Egyértelműen nem korall, elégé sápaszt ami egyáltalán nem tetszik, mert arra nincs szükségem. Lehet ha kicsit sötétebb lenne a bőröm még jól is állna de így nagyon nem, ennek ellenére nem érdekelt a dolog bátran viseltem.
 Viszont mindennek ellenére pozitív eredménnyel számolok be, mert a tartóssága szuper jó!!! Mindenféle evés ivást kibír, megkockáztatom hogy a legjobbak között van, köszönhető az állagának ami bár matt mégsem szárít nem hozza ki a száraz ajkakat és krémességének köszönhetően hidratált is. Az íze édeskés így abszolút nem zavaró a viselése sem.
Én javaslom ha tetszik nektek vagy rendelnétek nézzetek meg nagyon sok swatchot róla, mivel nagyon csalókák ezek az árnyalatok. El tudom képzelni, hogy a Nearly nude-nál ez szembetűnőbb lehet a különbség.
 Az ambivalens érzéseknek köszönhetően még mindig nem tudom, hogy hányadán is állok vele. Mert a viselése, állaga , tartóssága szuper; de maga a szín elég lehangolóvá varázsol.

 Viszont adnék most pár tippet, ha esetleg ti is szeretitek a hasonló korallos/barackos/narancsos árnyalatokat és szívesen próbálnátok új termékeket is:
H&M Coral Hibiscus szájfény: halvány korallos fényt ad, de nagyon ragacsos.
Rimmel 202 Crush: narancsosabb árnyalat, túlságosan selyem fényű.
Astor 203: csillogósabb kicsit ünnepélyes számomra.
Barry M 147 Peachy Pink: matt, szuper szín, de szárít viszont ezt elnézem neki.
e.l.f. Studio Matte Lip Color Coral: amiről született a teszt.
Sleek Pout Polish Bonaire: a legjobb nyári szájfény.
Astor 138: kajszibarack szín, élénk, szuper lakk.
Maybelline Punky Orange: szuper narancsos lakk.
Sleek Rose Gold pirosító: picit korallos beütése van, ami szuper fényű.

Ti próbáltátok már a Studio Matte Lip Color termékeket? Nektek beváltak? Ti is szeretitek a korallos árnyalatokat?

Legyen szép napotok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése